dijous, 20 d’agost del 2009

la competència és ferotge

Ostres, a la família hi ha ma mare que també té un hort (de fet, ella el va tenir abans que jo) i ma germana que quan cuina, que no és molt sovint, ho fa de meravella.

Ahir va fer MANDONGUILLES DE PARMESÀ AMB COR DE TOMÀQUET...toma ya!! No he tingut l'honor de provar-les però per la pinta i els ingredients, han de ser boníssimes!!





- carn picada
- alfàbrega
- parmesà ratllat
- 1 ou
- sal i pebre
- un tomàquet cherry o tomàquet tallat petit al centre de cada mandonguilla

3 comentaris:

  1. Akestes s'hauran de probar!!

    capdepà!

    ResponElimina
  2. no se si tu, capdepà, ho probaràs ... però el que es jo, ni mandonguilles ni cap menjar d'aquells tan bons grecs ... res de res ... que hi farem

    cria filles .......!!!!

    la del poble

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!