dijous, 14 de maig del 2009

qui sóc...

Hola, 
em dic Gemma i visc a Barcelona. M'agrada molt cuinar i sobretot em fascina fer postres (suposo que és perquè sempre em queda un forat pels dolços!).
A casa hi tinc un balcó on m'agrada pensar que algun dia hi tindré un bon hort, però de moment només n'és un projecte. El primer blog, de fet, va sortir com a eina per ordenar les sembres i les collites, però hi acabava penjant més receptes, i em faig decidir a desdoblar-los.
A internet hi trobo molta informació i molta gent que té ganes de compartir les seves aficions, i això m'agrada molt.
Aquí hi vull tenir a mà les meves millores a la cuina i poder recuperar les receptes que m'agraden en un sol clic.
Si voleu contactar amb mi em podeu escriure a gemmota@yahoo.com
Salut!!

2 comentaris:

  1. Ets pero que molt dolenta !
    Intentant fer maravelles per no menjar sucre i apa, surt Gemma fent pastissos bonísims !
    Enhorabona per tot.
    Boix

    ResponElimina
  2. Hola Gemma!!

    Estem preparant un projecte que obrirem a partir del dia 28 d'aquest mes.
    Serà un espai orientat a promocionar la gastronomia catalana i els blocs catalans o de parla catalana de quelcom lloc, hi podrà participar tothom que ho vulgui i en la mida que es desitgi, ja sigui recomanant restaurants, vins, llibres de cuina, botigues, enviant-nos un menú dels plats que ja tingueu publicats, mercats o explicant-nos els actes gastronòmics de la vostre localitat,qualsevol cosa que creieu interessant serà ben rebuda, nosaltres ho publicarem amb un enllaç al espai del blocaire que ho ha proposat per tal de donar-lo a conèixer a tanta gent com puguem.

    En l'apartat de gastroblocs, estem fent un llistat de tots els blocs per províncies, ja hem afegit el teu bloc al llistat.
    Salut!
    Loles i Núria.
    Gastropuntcat
    www.gastropuntcat.blogspot.com

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!