dijous, 21 de gener del 2010

galetes esponjoses amb perles de xocolata

mmm...una altra delícia del llibre de la Martha Stewart. Som-hi!
Per convertir tasses a mg vaig donar enllaços en aquest post, però una alternativa molt bona és demanar uns mesuradors als Reis, com vaig fer jo ;)


Ingredients:
- 2'5 tasses de farina
- 1/2 culleradeta de bicarbonat sòdic
- 200gr de mantega a temperatura ambient
- 3/4 de tassa de sucre granulat
- 1/4 de tassa de sucre fi
- 1 culleradeta de sal gruixuda
- 2 culleradetes d'extracte de vainilla
- 2 ous
- 2 rajoles de xocolata (una de semidolça i l'altra amb llet)

1r. Barrejar la farina i el bicarbonat en un bol
2n. A la batedora, mesclar la mantega i els dos sucres fins que quedi cremós. Afegir-hi la sal, la vainilla i els ous fins a combinar-ho tot.
3r. Anar afegint la farina lentament per evitar grumolls.
4t. A part, haurem trencat les rajoles a quadrats petits. Ara els podrem afegir a la massa, i formarem boles que posarem sobre la safata antiadherent, separades uns 5 cm o s'enganxaran entre elles. si s'agafa la mida d'una cullera sopera surten unes galetes de tamany generós. Enfornar-les a 180º de 12 a 15 minuts.

5 comentaris:

  1. Quina bona cara, nena ....!!!!

    aviam si les "cato"


    mare

    ResponElimina
  2. En vull més.



    Fan number one.

    ResponElimina
  3. Jolines...........quina pinta!!!!

    Montre de les galetes, nyam,nyam!!!! jijijijijij. :P

    ResponElimina
  4. jeje! gràcies estimats seguidors!!!

    mama...ja les faré a Monis, dona!!

    cunyao...no ploris, que te'n faré pels assajos de Raydibaum...

    Nanny, si trobo una recepta pels peluts, veuràs com es llepen els dits! jeje!!

    ResponElimina
  5. què bones han de ser aquestes galetes!!!

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!