dimarts, 9 de novembre del 2010

panellets amb maduixa

Ja ho sé, ja ho sé, vaig tard! però és que he cuinat tant i he fet tantes coses aquests dies que no he tingut temps de publicar res...però més val tard que mai, tu! I si pot servir com a inspiració pels de l'any vinent, doncs aquí va la meva aportació!!
 
Ingredients (base extreta del blog de l'Alba, no deixeu de visitar-lo!):
- 1 ou
- 166 gr de farina d'ametlla
- 83 gr de sucre integral
- unes quantes maduixetes seques (o qualsevol altra fruita que us vingui de gust)

El procediment de base és molt molt senzill: barrejar la farina i el sucre i afegir-hi l'ou batut fins a aconseguir una massa pastosa amb la que poguem treballar (i estic d'acord amb l'Alba en dir que sembla que sigui impossible que s'acabi estovant, però paciència!).


Afegir-hi les maduixetes seques una mica triturades, i amassar perquè s'incorporin bé a la massa.


Fer boletes amb les mans ben netes, aixafar una mica el centre, i posar-hi uns trossets més de maduixes de forma decorativa. 
Enfornar a 250º uns 4 o 5 minuts.

13 comentaris:

  1. Hola!! Nosaltres també vam anar tard amb els panellets, però no passa res... de cara l'any que ve ens servirà aquesta recepta tan bona!! T'han quedat molt bé, deuen ser boníssims!
    Petonets,
    Sandra

    ResponElimina
  2. Aquests panellets són genials, amb les maduixetes! Jo no crec que esperi l'any que ve per provar-los a casa, per què no tornar-ne a fer el proper cap de setmana?

    ResponElimina
  3. oooh!!! què bons i originals! no se m'hagués ocurregut mai posar-hi maduixa, tenen una pinta fantàstica!! Estàs feta una artista!
    Mil milions de gràcies per nombrar-me!! :)
    Molts petons!

    ResponElimina
  4. Molt bons aquests panellets Gemma! A casa agraden molt els de maduixa.

    Petonets

    ResponElimina
  5. M'encanten les maduixes així que aquests panellets m'agradarien segur!
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Quina innovació, nena! Tenen una pinta fantàstica!
    Petó

    ResponElimina
  7. Hola,
    Quina idea més bona i original. No se m’hagués acudit mai posar-hi fruita seca.
    Crec que jo tampoc esperaré l’any vinent i els faré un cap de setmana, que a casa els panellets i les maduixes els hi agraden molt.

    ResponElimina
  8. Jo en vaig fer amb melmelada de maudixa, però aquesta versió també ha de quedar molt bona. M'ho apunto pels de l'any que ve ;)

    ResponElimina
  9. Tan se val el retard, aquesta recepta és boníssima amb les maduixes, la copio...petonets

    ResponElimina
  10. Sandra i Xavi, moltes gràcies.

    Visc a la Cuina, els pots fer quan vulguis, dona!!

    Alba, és que t'havia de nombrar! I no crec que sigui l'últim cop!

    Carme, moltes gràcies!

    Llàbiro, i tant que t'agradarien!

    Gemma, això no és innovació, és tenir ingredients per la cuina i veure on els puc posar! jaja!!

    Eri, moltes gràcies per la teva visita! Ja he vist el teu recent estrenat blog i té molt bona pinta!

    Gemma, per l'any que ve, ja ho saps! Amb maduixa o amb el què més t'agradi!

    M.Jose, gràcies!

    Moltes gràcies a tots per entrar al meu blog i pels vostres comentaris! L'any que ve intentarem fer més variacions!!

    ResponElimina
  11. Caram, m'agrada perquè cada any descobreixo alguna nova versió de panellet i aquesta amb la maduixa deshidratada la desconeixia! :)
    Petons!

    ResponElimina
  12. Gemma! amb el Maik hem estat una bona estona fent boletes, ara son al forn... demà t'explico si ens en hem ensortit. (per cert, hem fet un panellet amb forma de "J" jejeje)

    ResponElimina
  13. jaja! espero la vostra trucada i una foto del Panellet-Joana!

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!