diumenge, 13 de novembre del 2011

nova imatge i nou índex

Aquest cap de setmana l'he dedicat a canviar-li la cara al blog, principalment perquè tenia moltes ganes de fer un índex per fotos i amb l'amplada anterior no em quedava gens bé, i també perquè les fotos dels posts em quedaven sempre tallades.

Amb la generosa ajuda de la Sònia de l'Exquisit (no sé d'on treus el temps; moltes gràcies!) he pogut fer l'índex, i amb les facilitats del nou format de blogger he fet la resta.

Espero que us agradi i que us sigui més fàcil trobar les receptes que he anat publicant fins ara.

2 comentaris:

  1. Apa, Gemma, no calia q em donéssis les gràcies "en public"...si guanyem tots al veure totes les teves receptes aixi!

    Petons,

    ResponElimina
  2. L'aspecte és preciós, Gemma!
    I les teves últimes receptes, espectaculars, com sempre!!!

    Una abraçada i un petonet per la Ju

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!